Praktisk information
Cleaning masters
- +10 års erfaring
- Priser fra 395 inkl moms.
- Vi kan klare alle opgaver både privat og erhverv
Send en forespørgsel
Vi vender tilbage på din henvendelse indenfor 48 timer.
FAQ - De mest stillede spørgsmål
Se vores vilkår og betingelser længere nede
Vilkår og betingelser
Vi værdsætter alle vores kunder og respekterer deres tid. For at øge effektiviteten af vores arbejde og sikre optimal udnyttelse af vores tid, har vi indført disse regler:
Ankomst
Rengøring udføres i tidsrummet 8:00-17:00 på den aftalte dag. Hvis I har lavet en mere specifik tidsaftale med vores virksomhed, så gør vi alt vi kan for at dukke op til den aftalte tid. Der en nogle faktorer, som er uden for vores medarbejderes kontrol (fx traffikprop, ændringer i ruteplaner for den offentlige transport osv.), derfor kan vi ikke garantere, at vores medarbejdere ankommer til tiden hver gang. I tilfælde af de bliver forsinket mere end 30 minutter, bliver I informeret om forsinkelsen.
Faste aftaler
Aflysning og ændringer på vores aftaler
Hvis I gerne vil aflyse en aftale, er det vigtigt at gøre det i god tid således, at vi har mulighed for at planlægge andre opgaver til vores medarbejdere og sikre at de har nok at lave.
• Afbestilling af rengøring indtil 48 timer før aftalen: Intet afbestillingsgebyr
• Mindre end 48 timer før aftalen: 50 % af opgavens aftalte pris opkræves
• Mindre en 24 timer før aftalen,: 100% af opgavens aftalte pris opkræves
Hvis du ønsker at flytte din tid, vil vi sætte pris på så meget varsel som muligt, eller mindst 48 timer før vores aftale.
Adgang til jeres hjem
Tilbagemeldinger fra vores kunder
Hver af vores kunder har forskellige behov. Hvis du har kommentarer eller forslag, så lad os det vide med det samme. På den måde har vi optimale forudsætninger for at give dig en tilfredsstillende service.
Hvis du har nogen klager angående vores service, kan du klage inden for 24 timer efter rengøringen er udført. Vedlæg venligst billeder. Du kan fremsætte dine klager til info@cleaningmasters.dk
I tilfælde af reklamation forbeholder vi os retten til at vende tilbage og ordne de ting, der skal rettes.
Ekstra ydelser
Gør dit hjem klar til vores medarbejder!
Dit hjem er vores arbejdsplads, og for at optimere kvaliteten af vores service er det derfor vigtigt, at du forbereder dit hjem til din rengøringsaftale:
• Saml legetøjet, vasketøjet og alt andet, der kan ligge spredt på gulvet.
• Fyld opvaskemaskinen, så vasken er klar til at blive rengjort.
• Hav rengøringsmidlerne klar til vores rengøringsassistenter. Når vi er færdige med at rense, sætter vi det tilbage, hvor det hører hjemme.
• Hvis der er ændringer i den almindelige plan, bedes du notere det for vores personale. F. ex. Hvis der er en vask, der er gået i stykker, så lad os det vide, så vi ikke skal bekymre os om, at vi ved et uheld har ødelagt den.
• Sørg for, at vores personale er opmærksom på dine kæledyr. Hvis du ved, at dine kæledyr måske ikke er venlige over for vores medarbejdere, bedes du tage hånd om dette på forhånd.
Aflbestilling aftaler i længere perioder
Vi forstår godt, at der sker ændringer i vores kunders liv, hvilket betyder, at vores kunder periodevist ikke har brug for rengøring (fx. ved ferie, rejser, længere familiebesøg osv.). Alle vores kunder har mulighed for at afbestille vores service i en længere periode, vi beder dig blot om at gøre det i god tid. I disse tilfælde beder vi dig om at informere os mindst 2 uger før aftalen aflyses.
Det er kundens ansvar at informere os i ovennævnte tilfælde i god tid. Vi forstår, at nogle af vores kunder kan lide at holde tingene private (såsom tidspunkter, hvor de rejser), derfor er det ikke et krav at angive en grund til en midlertidig aflysning af vores service.
Betaling for ydelser
Vi sender normalt fakturaer den 1. hverdag i måneden for den foregående måned. Efter at have modtaget fakturaen har du 7 dage til at betale den.
Det er vigtigt, at du betaler rettidigt, ellers risikerer du at modtage en rykker.
Ved betaling af regningen er det vigtigt, at du noterer faktura nr. Manglende faktura nr. på din regning forårsager unødvendigt ekstra arbejde for os.
Ophævelse af samarbejde
Åbningstider og kontaktinfo i tilfælde af nødsituation
Vores kontor har åbent fra mandag til fredag, 8:00 – 16:00
Udenfor vores arbejdstider kan i kontakte os på e-mail info@cleaningmasters.dk
I tilfælde af nødsituation er det muligt at kontakte os på tlf. +45 60 15 53 46
★★★★★
Cleaningmasters stod med relativt kort varsel fra vores side af for en god og grundig flytterengøring af vores lejlighed. Vi bruger med glæde Cleaningmasters en anden gang.
Lea
Via Trustpilot
★★★★★
Vi er meget tilfredse med cleaning masters som vi bruger til rengøring hver anden uge af vores lejlighed. Dem er fleksible, grundige, svare hurtigt og virkelig søde. Kan varmt anbefales.
Isabelle
Via Trustpilot
★★★★★
Professionelle og effektive. Rengør vores klinik sterilt. Kan komme, når det passer os – også med kort varsel. Vi kan kun anbefale Cleaningmasters!
Lirema
Via Trustpilot
Sikkerhed
Hensyntagen til kundernes ejendom er højt prioriteret hos os, og vores aktiviteter er derfor dækket af en ansvarsforsikring.
Hvis vores ansatte beskadiger jeres ejendom, vil forsikringen kompensere jeres materielle skader.
Skaisté Korsaké
Kontakt os i dag
Vores kontaktinfo
- C.F. RICHS VEJ 124, kld.3 2000 Frederiksberg
- CVR:39019701